Sirui Cine Lens Jupiter FF 50mm T2 Macro EF-Mount
Aby sprostać zapotrzebowaniu na zbliżenia i zdjęcia makro, minimalna odległość ostrzenia została zmniejszona do 0,24 m, co pozwala użytkownikom zbliżyć się do obiektów naprawdę blisko.
Poznaj mikroświat Mikroświat
prezentowany przez ten obiektyw ma ostre i skupione centrum ze stopniowym i przyjemnym spadkiem kontrastu i światła w kierunku krawędzi.
**Stały T-Stop & **
Jeśli chodzi o szybkość, wszystkie obiektywy z tej rodziny mają bezstopniowy pierścień przysłony o zakresie od T2 do T22.
Przy T2 obiektyw oferuje krótki czas otwarcia migawki dla precyzyjnej kontroli ekspozycji.
W T22 można uzyskać głęboką głębię ostrości w makrofotografii.
11 listków przysłony tworzy naturalnie wyglądające tło i okrągły bokeh, aby wyrazić delikatne emocje ludzi, jednocześnie bogato przedstawiając ujęcie.
Optyka o rozdzielczości 8K
jest pokryta powłoką, która pomaga wyeliminować odblaski zasłaniające.
Ostrość, odwzorowanie kolorów, kontrola zniekształceń i aberracji optycznych w tych obiektywach można uznać za równie dobre, jak w przypadku wielu wysokiej klasy obiektywów filmowych.
Nawet wysokobudżetowe produkcje radzą sobie całkiem nieźle.
Minimalne „oddychanie ostrością”
Obiektywy firmowe do filmów firmowych są zawsze standardem. Oddychanie ostrości w tym obiektywie jest dobrze kontrolowane, aby upewnić się, że widzowie nie będą czuli się rozproszeni podczas oglądania historii.
Spójność w zestawie
Wszystkie 3 obiektywy stałoogniskowe (24, 35 i 50 mm) mają podobny rozmiar i wagę, mają jednakowy gwint filtra 92 mm i położenie przerzutki, dzięki czemu podczas zmiany obiektywu prawie nie trzeba przesuwać przerzutki.
Cine-Style Lens Mount
Seria Sirui Jupiter jest dostępna z natywnym mocowaniem PL/EF, kompatybilnym z większością profesjonalnych kamer kinowych dostępnych na rynku.
Mocowania E i RF są oferowane do użytku z szerszą gamą popularnych pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych.